31 Mart 2009 Salı

I can do it !!! - 27 Ocak 2009 Salı

Yaptımmm !!! valla billa yaptım, sonunda oldu artık yorum gönderilebiliyor her yazdığıma. Ohh kurtuldum mesaj kutusundan, aslında haksızlık etmemek lazım ona da, bunca zamandır onun sayesinde aldım sevdiklerimin sığdıramadıkları yorumlarını.

Ebru ve İlkay sayesinde oldu aslında, eee yeter ya daha bir sürü yorum yapmak istiyoruz yapamıyoruz düzelsin artık dediler, beni gaza getirdiler. Hatırlarsınız bir ara çok uğraştım bozduğumu düzeltemedim, sonra baktım olmadı http://www.senbencem.com/ aldım onunla başa çıkamadım, aştı beni öyle bıraktım, aslında bu adrese yönlendirdim. Ama en son Ebru'ya söz verdim düzelteğim dedim ve hemen kolları sıvadım.

Kolay olmadı, önce yeni bir blogspot adresi açtım, sonra varolan sayfamdaki 55 yazıyı tek tek önce Word'e, sonra yenisine kopyaladım, bütün yazılarım 26 Ocak Pazartesi yazılmış gibi oldu haliyle, düşünsenize 1 günde 55 yazı :) Daha sonra da sağ taraftaki süs püsleri yaptım ve bitti.

Bende bittim ama :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder