31 Mart 2009 Salı

Dur klompen - 02 Şubat 2009 Pazartesi

Nasıl başlık ama :) hiçbir şey anlamadım derseniz haklısınız, bahsedeceklerimi birleştirdim başlık yaptım :)Abi oldu ya, cumartesi bir üst sınıfa geçti Cemboree Gymboree'de :) Başladığımızdan bu yana Play & Music sınıfındaydı, 16 ay olunca ya play ya da music seçmek gerekiyordu, tepelere tırmanmaya, hoplayıp zıplamaya bayıldığından play seçtik bu kez.
Çokta iyi oldu, gördüm ki bu sınıftaki bebekler Cem boyutunda :) diğer sınıftakiler küçük geliyor Cem'i fazla yapılı gibi görüyordum ki, meğer onlar küçükmüşte ondan :) Bu sınıftaki arkadaşları ile daha iyi anlaştı, daha fazla zevk aldı gibi geldi aktivitelerden, "dur" komutunu öğrendik bu derste.

Eve gelince babası ve babaannesine de gösterelim dedik. Önceki sınıfında öğrendiği "tam tam" ile bu ders öğrendiği "dur" birleşince bakın ne oldu :)

Babasının yıllar önce Hollanda'da yaşarken aldığı klompen'lar Cem'in en keyif aldığı oyuncakları arasında, ne zaman salon'un kapısı açık bulsa ilk hedefi onlar oluyor, yine dün akşam daldı salona aldı onları ve giydi, ayy ne yakıştı ne yakıştı :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder