31 Mart 2009 Salı

Rima & Cem Buluşması - 03 Mart 2009 Salı


Pazar Gökşen ve Lal ile tanışmanın mutluluğunun ardından, Pazartesi de Ebru ve Rima ile bir aradaydık. Cem Bey sabah geç uyandığından sabah uykusunu uyumadı, çok uğraştık uyusun diye ama inat etti. Halbuki uyusaydı keyfi yerinde olacak huysuzluk yapmayacaktı ama olmadı. Zuzu’ya vardığımızda dünkü kalabalık ortamdan eser yoktu, harikaydı sakindi. Hemen sonra Ebru ve Rima geldi. Sonra öğrendim ki Keremcim hastaymış, ateşliymiş o yüzden Serap ve Kerem gelemeyecekmiş. Yaaa çok garip yine sanki çok uzun zamandır tanıyormuşum hissi kapladı içimi. Canım Ebru sigara içmediği halde dışarıda oturduk, ben sigaramı içtim bir yandan da kahvelerimizi içtik, sohbet ettik ama doğrusunu söylemek gerekirse çenemin düşük olduğu bir güne denk geldiğinden sürekli konuştum. Rima ve Cem oyun odasına gittiler. Ama Cem uyumadığından vızırdanıp durdu, , sık sık yanımıza dün keyifle oynadığı oyun odasında fazla durmadı, çünkü sıkıldı bile.

Ayyy napacağım bu çabuk sıkılma huyundan nasıl vazgeçireceğim.Öyle sevdim ki Ebru’yu anlatamam, çok zarif, çok candan, gözlerindeki ışık, hani derler ya ilk görüşte kanım kaynadı diye evet işte aynen öyle oldu. Ebru bana bir ün bir mail atmıştı, o zamana dek yazılarımıza yorum yapıyorduk hep, dedi ki sana bir hediyem var kabul edersen şayet çok mutlu edersin beni, gönderirim sana. Oradan konu açıldı, Rima gözünden rahatsızlandığında Central Hospital’a getirmişti Ebru Rima’yı yoksa buralarda mı oturuyorsun, neredesin derken, gönderme buluşalım demiştim. Nitekim bugün o mailler neticesinde bir araya geldik. Ebru hediyesini verdi ayrılmadan, nasıl nasıl mutlu oldum anlatamam, kendi elleriyle öyleeee güzel şeyler yapmış ki. Öyle mutlu etti ki beni.

Akşam heyecan içinde günümü anlattım Reha’ya ve anneme, gösterdim Ebrucuğumun yaptıklarını, bayıldılar onlarda. Çektim hemen resimlerini koymalıydım sayfama. Ben fotoğraf çekmede pek başarılı değilimdir, bu nedenle bunlar göründüğünden de güzeller bilesiniz.


Başlıkları çocukların buluşması olarak yazıyorum ama esas bunlar benim buluşmalarım oluyor :) Yoksa Cem hala pek arkadaşlarla oynayamıyor henüz alışamadı, araştırdım da 18 aydan önce olmuyormuş zaten, bireysel takılmayı tercih ediyorlarmış, neyse 18 aya az kaldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder