31 Mart 2009 Salı

Gittim gördüm - 24 Şubat 2009 Salı

Pompik yanaklı Cem'i evde Raşide teyzesi ile bırakıp hafta içi bir gün izin alıp önce haftasonu halledemediğimiz kamu işlerimizi halledip ardından da benim görmeyi çok arzu ettiğim Rahmi Koç Müzesine gittik. Müzeyi de çok merak ediyordum ama esas görmek istediğim Henry Kupjack'ın "Miniature Rooms" Sergisiydi.

Önce Rahmi Koç Müzesini gezdik, arabalarla başlayıp, deniz, ve raylı araçlarla devam ettik. Gidilip görülmesi gereken bir müze, Cem büyüsün 3 yaşına gelsin, ilk iş onu da götüreceğim.

Ayaklarıma basamaz haldeyken Müze bitti, Minyatür Odalar sergisine geçtik. Muhteşemdi, harikaydı, o nasıl ince işçilik, o ne sabır işi. 15 Mart'a kadar devam etmekte sergi, şiddetle tavsiye olunur gidiniz, görünüz.

Buyrun bu da bilgilenmek isterseniz diye : http://www.rmk-museum.org.tr/sergi-2008/index.htmlCumartesi sabahları hazırlanıp Gymboree'ye gidiyoruz ya, her haftasonu, muhakkak, aksatmak yok şayet hasta değilse, işte böyle düzenli başka bir şey yapmadım hayatım boyunca kendim için, ama insan çocuğu için herşeyi yapıyor :) Ama ne var ki bu Cumartesi ana oğul yerine baba oğul olsun istedim, hiç gitmek istemedim, evimde işlerim vardı, birazcıkta ikisi birlikte birşeyler yapsın istediğimden Reha götürdü Cem'i bende resimledim, ama hava soğuk olduğundan koşuşturdular, onlar koşuşturunca bende düzgün poz yakalayamadım. Aaaa evet Cem artık pek araba kullanmıyor, parka bile Raşide teyzesinin elini tutup gidiyor.
Aaaa birde bir ilk söz konusu gerçi ilk geçti 3 oldu bile :) Artık ayakta yıkanıyor, küveti kullanmıyoruz, yere balıklı, termometreli kaydırmaz aldım onun üzerinde duruyor, üzerindeki termometre de sağolsun suyun sıcaklığı konusunda yardımcı oluyor:) duşu veriyorum eline ben onu sabunlarken, saçını yıkarken, o duş ile duvarları yıkıyor :) Süper bir görüntü küçücük, minicik bir adam elinde duş, ayy resmini çeksem koysam, büyüyünce gördüğünde kızar mı ki bana ??
Dün konuştuk annemle, acaba neden diye, neden bu çocuk anne, baba, dede, annane, vs. demek yerine vurgulu konuşuyor annneeee, babbaaaa, annanneee, kesin vardır bir sebebi, ama ben bilmiyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder