31 Mart 2009 Salı

Yaşadıklarından ders almak - 30 Ocak 2009 Cuma

Daha önce Cem'in limon yerken görüntüsünü koymuştum, hiç tanımadığı bir yiyecekle ilk tanışmasıydı, yine Cem'e limon verdim ve hemen kamerayı açtım, ama bakın bu kez ne yaptı :) Yemedi, hatta dalga geçer gibi de güldü, yok yaaa yer miyim aldım ben dersimi :)

Evet dersini almış, akıllanmış, sonrasında da çok uğraştım yemedi :) Burada da yapmış defalarca mama demiş, bazen yine defalarca "anne" diyor diyor diyor, ben her anneden sonra efendim canım, efendim tatlım, efendim miniğim, ..... şeklinde sabırla cevap veriyorum, aklıma daha önce yazdığım Karga hikayesi geliyor, büyüdüğünde bende ona yapacağım Cem Cem Cem ... diyeceğim, bakalım o ne yapacak :) Bu arada saçlarını bu kez ben kestim, önlerini sadece, onun için hafiften yamuk yumuk :)


Akşam bizimle yemek yedikten sonra, oyun odasına gidiyoruz, oyuncakları ile oynuyor, alt alta üst üste yuvarlanıyoruz, sırtıma biniyor dıgıdık yapıyoruz, top oynayıp, goool yapıyoruz, ikimizde deşarj oluyoruz, sonra ben koltuğa uzanıp haberleri izlerkende o önce ayaklarımı gıdıklıyor gülüşüyoruz sonra kendine oynamaya başlıyor, ardından oyundan sıkılıp tırmanmaya başlıyor, bak düşersin, kafa küt olur diyorum anlıyormuş gibi bakıyor, dikkatlice iniyor aferin oğluma diyorum gülüyor yine çıkıyor :(

Sabah Cem uyurken çıkıyorum evden, akşam eve gelir gelmez üzerimi değiştirip mutfağa atıyorum kendimi, yemek hazırla, ye, topla derken epey zaman geçiyor. Peki akşam yemekten sonra 30 dk - 45 dk. oyun oynamak, azmak yetiyor mu ??? Hayırrrrrrrrrrr, çok üzülüyorum çocuğumla kırpık kırpık zaman geçirmekten, çok üzülüyorum sabah uyandığında yanında olamamaktan, diyorsunuz ki otur evinde bak çocuğuna, bunu ancak 8,5 yıl sonra yapıyor olabilirim ki o zamanda zaten koca adam olmuş olacak benden çok arkadaşlarıyla olmak isteyecek. Neyse boşuna üzmeyeyim kendimi, bir tek çalışan ben değilim, biliyorum herkeste aynı dert. Şimdi düşündüm de sanırım daha önce de ben bundan bahsetmiştim, geri dönüp yazdıklarıma bakim, ne kadar sıklıkla bu istek belirginleşiyor, çok sıksa durum fena demektir :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder