30 Aralık 2008 Salı

Yoksa ben deli miyim ???

Valla deli miyim divane miyim bilmiyorum ama Cem henüz 14 aylık olmasına rağmen (yani o daha bebekkkk) ben onun yenidoğan resimlerini gördükçe bir tane daha bebek istiyorum.

Dün bende olmayan resimler buldum Selin'in bilgisayar'ında, Cem'in bebeklik resimlerini :) Minicikmiş, ufacıkmış, özlemişim o hallerini aynı zamanda unutmuşum da. Yenidoğan bebekleri gördükçe çok istiyorum bir bebek daha. Hem artık daha tecrübeliyiz Reha da bende. Artık nasıl emzirilir, göbeği nasıl düşecek, yıkayabilecek miyiz vs... gibi korkularımız da yok. Ne gerekli biliyoruz, gereksiz şeyler almayız bu sefer, hem Cem'in tüm eşyaları anneannesinin ardiyesinde, yeni bir eşya almaya da gerek kalmaz, doğal olarak maviler olmasına karşın eşyalar arasında, hep renkli giydirdiğimizden kız olsun erkek olsun giysiler, eşyalar da kullanılabilir.

Bakmayın böyle yazdığıma öyle bir ihtimal yok, sadece resimlerin etkisiyle ortaya çıkan düşünceler bunlar, yoksa dediğim gibi Cem daha bebek, yeni bir bebek demek onun bir anda çocuk olması demek abi (ağabey demek garip geliyorda) olması demek ki biz bunu henüz istemiyoruz, onun her dönemini doğal sürecinde yaşamasını istiyoruz.

Hem onunla başa çıkamıyorum yaramaz mı yaramaz, yerinde duramıyor canımızı çıkarıyor, bir tane afacan şu an için yeterli, yine o resimler arasında bir dosya vardı Cem'in anneannesinde kaldığı bir gün Selin'in çektiği resimlerin bulunduğu, Selin dosyanın adını "Yaramaz Cem" koymuş, o derece yani :)



Neyse, bir anda içimden gelenleri yazıverdim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder