24 Aralık 2008 Çarşamba

Kış kışt...

Karlar düşer, düşer, düşer ağlarım... ben kış geldi diye ağlıyorum ama, yazı seviyorum, kıştan nefret ediyorum, renkler bile daha sıcak, rengarenk herşey. Kışın renkli giyinmek bile içimden gelmiyorum, siyahlara bürünüyorum, dışarısı gibi, içimde kısmen siyah oluyor aslında gri. Mutsuz değilim ama çok mutlu da hissetmiyorum kendimi, keyifsiz oluyorum. Sabah karanlıkta kalkmak ya da kalkmak zorunda olmak sıkıyor beni, halbuki yazın aydınlığa uyanmak, keyifle kalkmak yataktan başka güzel.

Yok valla mutsuz değilim, bu meymenetsiz hava içimi sıkıyor sadece, bir de evde olmak istiyorum bıdığımla olmak, onunla büyümek istiyorum. Çok özlüyorum sabahtan akşama. Ne işim var burada benim diyorum bazen, niye çocuğumun yanında değilim. Niyesi belli, onun geleceği için. Neyse gittiği yere kadar gidecek.
Cemcik haftasonu ilk kez şu alışveriş merkezlerindeki paralı oyuncaklarla tanıştı, çok hoşuna gitti şaşkınlığının yanında, hayretle baktı onlara. İlk bindiği uçak içinde yanına oturduğu oyuncak şaşırtı onu, sonrasında parkta arkadaşlarıyla karşılıklı bindiği tahterevalli de karşıda oturan şaşırttı onu, bakışları süperdi "bunlar kim yaaa" der gibiydi.







Her gün bir yenilikle, bir gelişimle, bir farklılıkla karşılaşıyorum ve hayret ediyorum, koca adam oldu gibi geliyor, dediğim dedik çaldığım düdük misali ne isterse yapıyor, yapamazsa yaptırıyor. Ağzı kelime dolu mır mır mır bişiler söylüyor kendince ama henüz net değil, anne, baba, ditti, gel, adda, mama, zaten 14 aylıkken 6 kelime söylerlermiş :) ama Cem "aç de" diyorum aç diyor, yani şunu de bunu de ne dersem kendince söylüyor, biraz önce Raşide teyzesi aradı arkadan sesi geliyordu "aydede, aydede" :) ayyy yiycem onun minik ağzını, aydede demeyi öğrenmiş bugün, galiba çenesi düşük olacak annesi gibi :)

Aaaa bir de domain aldım, artık http://www.senbencem.com/ adresinden de bu sayfaya ulaşabiliniyor. Henüz o adresi hayata geçirmedim üzerinde çalışıyorum fırsat buldukça, o nedenle buraya yönlendirdim şimdilik.

Kışı sevmiyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder