29 Aralık 2008 Pazartesi

İki sıfır sıfır dokuz hadi gel bekliyoruz :)

Kaç gün kaldı şunun şurasında yepyeni bir yıla, ama iş, güç derken yazamam diye bugünden yazmak istedim, kutlamak istedim Yeni yılı, ama önce olmazsa olmazlarıma göz attım, yeni yazıları okudum, sevgili Primarima'nın yazdığından etkilendim.

Çok güzel yazmış Primarima, 31 Aralık ile ilgili; "Hepimiz pek bi yeni yıla ve getireceklerine hazır hissediyoruz kendimizi. Oysaki ertesi gün, güneş doğduğu anda ve bizler bir önceki günün yorgunluğu ile uyandığımızda bi bakarızki, peri tası tarağı çokdan toparlamış gitmiş. EE nolcak şimdi? Önümüzdeki 31 Aralığı mı bekleyeceğiz?" demiş. Gerçekten de böyle hissetmiyor muyuz ??? Yeni yıla girdiğimiz gün hayatımızda her şey değişecek yeni güzel bir sayfa açılacak gibi, halbuki .... Madem öyle her günü 31 Aralık'mışcasına yaşamalı.

Rüzgar gibi geçti yine koskoca bir yıl sağlık mutluluk, huzur içinde, tabii ki zaman zaman sağlıksız, mutsuz ve huzursuz olduk ama geçti gitti herşey, önümüzdeki koca yılı da yine böyle sağlıkla, neşeyle, huzurla, mutlulukla geçirmeyi diliyorum bizim için sevdiklerim için, herkes için...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder