26 Aralık 2008 Cuma

Diary for babies

Çok kızgınım kendime çoook. Hani şu bebeklere doğumda hediye gelir ya "günce", bana da gelmişti, çok mutlu olmuştum, oley bıdığımın herşeyini yazacağım demiştim. Yazmaya başladım doğum iznindeyken, ama doğum izni bitip işe başladığımda içinden çıkan CD'yi yükledim bilgisayarıma ve teknolojik bir insan olduğumdan !!? artık bilgisayarımdan devam ettim kayıtlarıma.

Makinamda sorunlar çıkınca artık formatlatmanın zamanı geldi diyerek içindeki herşeyimi external harddisk'e kaydettim. Ardından makinam formatlandı, her şey süper makinamdaki sorunlar halloldu, hızlı da çalışıyor. Amaaaaaa çocuğumun güncesi gitti :( ühühühühhüüü. Ve ben bilgisayarda kaydettiklerimin hiç birisini evdeki kitapçıkta yazmadım.

Neyse yapacak birşey yok. Bu doğrultuda sizlere bir tavsiyem var, bir site, adı bebelog, bebeğinizin logunu tutuyorsunuz :) Adresi : http://www.bebelog.net/, girin, üye olun bir gözatın derim.

Kayıt olup, bebeğinizle ilgili herşeyi kaydedebiliyorsunuz, aynı zamanda bebekler için facebook :) Başka üye bebekler ve ailelerini arayıp bulabiliyorsunuz. Hem ayrıca ilk başta doğum öncesi, doğum sonrası diye seçim var yani hamile iseniz de kullanabiliyorsunuz burayı.

Hamileyseniz doğum öncesi hangi bilgileri tutabildiğinizi bilmiyorum girip bakmadım ama kucağınızdaki bıdığınız için Günlüğüm, ilklerim, sağlık cetvelim, fotoğraf / ses / videolar ve ziyarteçi defteri, eee daha ne olsun değil mi ?

Üzgün ben bundan böyle oradan gireceğim Cemtos'umun bilgilerini.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder