24 Haziran 2008 Salı

Küçük adam oldu Balık adam

Cuma akşamı Reha'nın kuzeniyken şimdi benim kuzenim Pınar'lara gittik, Ceyla'yı görmek için. Ceyla 19 Temmuz'da 1 yaşını dolduracak olan dünya tatlısı Cem'in ablası. Ceyla oynamasını biliyor ama bizimki henüz sosyal aktivite konusunda gelişememiş birlikte oynamayı bilmiyor, önce bir müddet hiç birşey yapmadı şaşkınlıkla Ceyla'yı izledi, ne emekledi ne sesini çıkardı, çocuk görmeye alışkın değil ya şaşırdı kendi boyutlarında birisini görünce. Sonra biraz açıldı Ceyla'nın oyuncaklarına el attı, Ceyla yatınca kendine geldi. Demek ki Pıtır Bey bundan böyle kendi boyutundaki arkadaşları ile bir araya getirmek gerek, Ayla'cım burada en büyük iş sana düşüyor, park'a çıkarttığında arkadaş edinsin bizim cüce.



Cumartesi sabah erkenden kalkıp Bahçeşehir'e gittik babaanneyi ve Arjen'i ziyaret'e. Hani havuz patlamıştı ya yenisi geldi, babaannesi yenisini almış, bu daha güzel ama. Ayrıca istediğimiz bıdık bavulunu da almış babaannesi. Kahvaltının ardından Cem'in yeni havuzunu şişirip havuza indik hep birlikte. Biraz doldurduk havuzu koyduk bizimkini içerisine yok onun gözü büyük havuz da. Taktık şapkasını koyduk simidinin içine soktuk büyük insan havuzuna küçük insanı.

Aman ne mutlu ne neşeli, çıkarınca kızıyor, bırakınca hemen havuza yöneliyor. Elinde de yüzen kitabı hem yüzüyor hem kitap okuyor :) vallahi ben anlamıyorum ne yazdığını Hollandaca çünkü ama Pıtır anlıyor gibi :)

Ertesi günde yine havuzdayız bu kez rüzgarı ve güneşi kestiği için uyuması için kullandık güzelim havuzu. Girer mi artık bizim küçük adam o küçücük havuza aştı artık o kesmez onu o havuz. Şaka bir yana gerçektende içine havlu serip uyuttuk, bugün farklı olarak simidi çıkarttık elimizle karnından tutup yüzdürdük, eller ayaklar durmuyor yüzmeye niyetli bizimki. Dedim ya küçük adam oldu balık adam.

1 yorum:

  1. Süper... yorum yazabiliyorum...
    Cem kadar minik bebeklerin havuzdaki hallerine bayılıyorum. Nasıl içgüdüsel ayak çırpıyorlar nasıl doğal bir suda olma halleri var değilmi. Bayıldım bu hallerine balıkbebek cem.
    Sevgiler

    YanıtlaSil