10 Haziran 2008 Salı

Amacım hatıra, sebebim Cem

Yıllar yılı günlük tuttum, bir yandan içimi dökmekti amacım diğer yandan ileri de çocuğum olunca okur diye düşünürdüm. Bıraktım yıllar önce yazmayı. Hatta günlüklerim nerelerde emin değilim, annemin evinde bir yerlerde. Hatırlamışken anneme ilk gittiğimde arayıp bulmalı.

Bu blog'da bu nedenle varoldu. Cem okur ileride diye. Hatta o büyüyünceye dek ya kapanırsa diye korktuğumdan bir program buldum onunla her yazı sonrası arşivliyorum. Benim bulduğum program "Local Website Archive" ama daha başka bir çok program var.

Öylesine içimden geldiği gibi, devrik cümlelerle yazıyorum buraya, noktasına virgülüne dikkat etmiyorum doğrusu. Amacım Pıtır'ımla, bizimle ilgili yaşadıklarımızı anlatmak bir çeşit günlük tutmak.

Ailem ve arkadaşlarım okuyorlar bende mutlu oluyorum, ama bir gün mesaj kutuma sevgili Gökşen'in not yazdığını görünce inanılmaz mutlu oldum. Beni hiç tanımayan birisi yazdıklarımı okumuş ve keyif almıştı. Ayyyy harika bir duyguydu. Kendisiyle yazıştık hemen keyifle okuduklarım listeme ekledim Gökşen'in sayfasını. Gökşen, namı diğer Lal'in annesi :)

Daha sonra keyifle takip ettiğim "baba olmak"ta benden bahsedildiğini gördüğümde çok şaşırdım. Bakın ne yazmış sevgili babaolmak.com bizim için :



Teşekkürler Zeynep'in babası, kucak dolusu sevgiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder