9 Haziran 2008 Pazartesi

Cem ile ilk tatilimize daha çoook varken....

Bir kaç aydır valiz arıyorum. Kendim için değil Cem için. İstemiyorum Pıtır'ın eşyalarını kendi bavuluma koymayı, o da bir birey onun da kendi buvulu olmalı. Evet herhangi başka bir çantaya veya bavula koyabilirim ama esprili olsun Cem'e yakışan birşey olsun istedim. Aradım taradım buldum sonunda istediğim gibi eğlenceli bir bavul, ne var ki Türkiye'de bulamıyorum, varmış bitmiş. Babaannesinden istedik umarız bulur. Bakın sizde çok beğeneceksiniz.

http://www.trunki.co.uk/

Aslında 3 yaş üzeri kullanım için ama olsun ben 3 yaşına dek bekleyemem. Neden 3 yaş diyeceksiniz. Çünkü sadece bir bavul değil bu aynı zamanda çocuk üzerine oturuyor ve sizde onu çekiyorsunuz. İşte böyle şirin ve çok fonksiyonlu bir bavul.

Bu yılda tatile her sene olduğu gibi Temmuz sonunda çıkmayı planlıyoruz. Biliyorum daha çook var ama şimdiden araştırdığım için yazmak istedim öğrendiklerimi sıcağı sıcağına.

Çok sevdiğim bir arkadaşım bu hafta tatile gitti bebeği ile, onunda ilk bebekli tatili, geçen haftalardaki konuşmalarımız hep bu konuydu "bebekle tatil". Yanına neler alması gerektiğini araştırıp durmuş internette. Bende bu durumdan etkilenip daha günler olmasına rağmen şimdiden bu konuya değineyim istedim.

Araba ile seyahat ederken uzun bir seyahat ise tıpkı bizim yapacağımız 10-11 saatlik gibi 1 - 1,5 saatte bir mola vermek, arabanın içine ilgisini çekecek oyuncaklar almak ve asmak, yan camlara güneşlik takmak. Bol yiyecek - içecek almak ve öğünleri atlamamak, düzeni bozmamak, ıslak mendil bulundurmak ve en önemlisi bilmiyorum artık bunu yapmayan var mı ?!! "çocuğu araba koltuğunda oturtmak", tüm bunlar seyahati kolaylaştırmayı sağlıyor.

Yanınıza tamamı pamuklu giysiler, şapka, kolluk, yüzme simidi, böcek ilacı, bebeğin diğer gerekebilecek ilaçları, güneş kremi unutulmaması gerekenler arasında.

Güneş'e gelince; bebekler sabah 11:00'e dek öğleden sonra ise 16:00 sonrasında güneşe çıkartılmalı, 15 - 20 dakikadan fazla güneşe maruz bırakılmamalı, suya dayanıklı 50 faktörlü güneş kremleri kullanılmalı.

Sinek kovucu olarak tablet kullanmalı ve spreyler kullanılmamalı, sinek kovucuları bebek cildine sürmemeli, böcek sokmalarında ilacı ilk 5 dakika içinde sürmeye özen göstermeli.

Bir çok siteden araştırdım ve netice de önemli olanlarını özetlemeye çalıştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder