1 Mayıs 2008 Perşembe

SenBenCem neden SenBenCem

Demiştim ya resmini çektikten sonra anlatacağım, sonunda çektim resmi. İşte karşınızda SenBenCem.


7 aylık hamileydim yaz tatiline çıktığımızda, annemin şu anda satmak üzere olduğu yazlığına gittik Cem'in babasıyla. Bir akşam yürüyüş yaparken tezgahları gördük türlü türlü hediyelik eşyalar satan. Ayy hadi bakalım dedim Reha'ya. Gezerken bunu gördük bayıldık, aldık. Hani çocuklar oyuncaklarına isim takar ya, bende buna isim taktım hemen. "SenBenCem" olsun dedim adı. Reha'nın da çok hoşuna gitti bu isim. Alındığında çok güzeldi ama bizim yardımcı kızcağız tozunu almak yerine yıkaya yıkaya soldurdu bizi :)

İşte blog oluşturmaya karar verdiğimde isim ne koysam diye düşünürken yine bu isim aklıma geldi ve hemen koydum. Bu arada yazdan hamilelikten bahsetmişken koca göbekli bir resmimi de koyayım dedim nostalji olsun diye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder