5 Mayıs 2008 Pazartesi

Süper Baba

Haftasonu iş nedeniyle evde değildim. Cumartesi sabah erkenden çıkıp Pazar gecesi döndüm. Gitmeye mecburdum ama gitmek istemiyordum, nasıl ayrılacaktım Pıtırım’dan. Dediğim gibi mecburdum gidecektim. Reha istemedi kimseyi ben bakarım oğluma dedi. Bıraktım Baba oğlu başbaşa ve gittim. Allah herkese Reha gibi bir eş nasip etsin. Çok iyi bir eş olması bir yana süper bir baba. Gözüm arkada kalmadı, eee tabii ki ne yapıyorlar diye meraklandım ama hiçbir endişem yoktu.

İlk gün oldukça keyifli geçmiş. Pıtırım hiç sorun yaratmamış, oynamışlar babasıyla, yemeklerini yemiş güzel güzel ama akşam olunca zar zor uyutmuş Reha Pıtırı. Gece 01:45’de uyanmış Pıtır ağlayarak. Gitmeden Reha’ya tembihlemiştim aman ha gece uyandığında fazla iletişim kurma konuşma, öpme, oynama, ışıkları açma diye. Aklında benim söylediklerim Reha’nın ama uyumuyor ki bu küçük adam. Kucağında pış pışlayarak bütün evi tavaf etmişler, oturmuşlar, kalkmışlar derken saat 04:00 olmuş ve Pıtır uyumuş. Pazar günü yine sabah 07:00’de uyanmış ve keyifsizmiş. Annem gelmiş en acilinden, Reha yatmış uyumuş 3 saat, Pıtırım yorgunluktan bayılmış uyumuş 2 saat. Neyse ki bu uykuların sonunda kendilerine gelmişler biraz.

Akşam 19:00 gibi evde olacakken yolda yaşanan tatsız kazanın yarattığı trafik sıkışıklığı nedeni ile 21:00’de evde olduğumda Pıtırım uyumamış beni bekliyordu. Öptüm öptüm öptüm nasıl özlemişim anlatamam.

Ayyy yok yok ben bir daha bu ikiliyi bırakıp bir yere gitmem. Ama Reha’yı alkışlıyorum bu zorlu görevin başarı ile üstesinden geldiği için.

Süper Baba Reha çok yaşa !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder