12 Mayıs 2008 Pazartesi

Anneler Günüm Kutlu Oldu...

Annesinin karnındaki bebek doğumdan önce Tanrıyla konuşur...
Bebek: Tanrım dünyaya gideceğim ama, orada ne yapacağımı bilmiyorum.
Tanrı: Senin için bir melek yarattım. O seninle ilgilenecek.
Bebek: Tanrım onların dilini bilmiyorum. Nasıl anlaşacağım?
Tanrı: Senin için yarattığım melek, sana onların dilini öğretecek.
Bebek: Tanrım dünyada çok kötülük varmış. Nasıl başa çıkacağım?
Tanrı: Meleğin, seni canı pahasına koruyacak. Sakın korkma.
Derken melekler gelir, dünyaya gitme zamanının geldiğini söylerler. Bebek, Tanrı'nın huzurundan götürülürken tekrar sorar.
Bebek: Tanrım benim için yarattığın meleğin adı ne?
Tanrı: Adının hiç önemi yok. Ona ANNE de yeter.

ANNELER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN....

Son iki gündür Pıtır'ım hastaydı. İlk kez hastalandı ve ben çok zorlandım. Burnu tıkalı ve ateşi vardı. Ateş fazla olmamakla birlikte burun pek tıkalıydı. Cumartesi mır mır mır mırladı hasta Cem. Oldukça keyifsizdi. Cuma akşamı da Cumartesi akşamı da bir saatte bir uyandı çığlık çığlığa ağladı. Sebebini tam bilememek derdini anlayamamak ne kötüymüş. İki dişi çıktı acaba o mu neden, Cuma günü aşı oldu yoksa bu mu, hasta burnu tıkalı belki de budur sebep diyip durduk babası ile. Ama bilemedik esas nedeni.

Pazar sabah kalktık uykusuz geçen gecenin ardından, Pıtırım daha iyi görünüyordu, keyfi yerindeydi. Mutfak'ta kahvaltısını hazırlarken babası kucağında getirdi yanıma Cem'i, ilk anneler günümdü bu, hep kutlayan ben, bu kez kutlandım. Bıdığım henüz öpmesini bile bilmiyor ama olsun, babası minik ağzını yanağıma değdirerek "Anneler günün kutlu olsun annecim" repliği ile karşıladı sabah beni.

Ardından hazırlanıp çıktık evden erkenden, teyzesi ve anneannesi ile buluşup Bahçeşehir'de babaannesi ile buluştuk. Anneler, çocukları ve torunları hep birlikte brunch yaptık, göletin kenarında yürüyüş ardında babaanneye gittik, Cem teyzesiyle yerlerde yuvarlandı, ilk kez balon gördü bayıldı. Bende balonu her ağzına götürdüğünde korkudan bayıldım. Bam diye patlayacak Pıtırım korkacak diye. Pıtırım pek mutlu tüm sevdikleri yanında diye. Annelerin Anneler Günü kutlandı Daha sonra Aslı Teyzesine uğradık evimize dönmeden çimlere bastırmak istedi babaannesi Aslı Teyzesinin bahçesinde, ama hiç hoşlanmadı ayaklarını gıdıklayan yeşil şeylerden.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder