20 Nisan 2009 Pazartesi

Ohhhh be

Sonunda geldi işte, bahar geldi, içim çiçek açıyor ağaçlar da. Havalar güzelleşince kendimi dışarılara atasım geliyor, hele Cem de artık abi olduğu için koşturmaktan, top oynamaktan, yeşilliklerden keyif aldığı için, gezmek istiyorum, tozmak istiyorum, çimlerde yuvarlanmak istiyorum.

Haftasonundan bahsetmeden önce geçen sene bu zamanlar ne yazmışım diye baktım biraz önce, sonra bu resmi görünce zamanın ne kadar çabuk geçtiğini bir kez daha anladım. Ne kadar büyümüş ne kadar değişmiş. Bende büyümüşümdür herhalde ve ama yaşlandığım kesin :)



Bu haftasonu babaannesine gittik büyükannesini (halbuki minicik bir kadın o) ve büyükbabasını da alıp gittik. Önce evdeydik, sonra güzel havanın etkisine kapılıp attık kendimizi dışarıya. Ayrıca gerçek vak vak'larla da tanıştı Cem, onlara ekmek, buğday attı. Ellerini bırakmadık çünkü onlarla yüzmeye çok hevesliydi :)

Babaannesi, Nilüfer teyzesi ve Ezgi ablası onun gönlünü eylemek için ellerinden geleni yaptılar. Kah kucakta taşıdılar, kah elinden tutup, kah bisikletiyle gezdirdiler. Bu arada daha resimleri alamadım Ezgi ablasından yoksa daha çook ve güzel resimler paylaşabilirdim burada. Tamam tamam kocacığımında hakkını yemeyeyim, harika resimler var senin makinandan çıkan tatlım ve onlar burada.

Anneannem ve dedem bir çay bahçesinde oturup bizi izlediler. Canım Anneannem, Reha'nın çektiği bu resme yorum yaptı : "Çok küçük çıkmışım" dedi. Eee benim canım sen zaten küçüksün ki :)

Ezgi ablası gezdirdi Cem bizimle oturmaktan sıkıldıkça, süper bir resim bayıldım buna Cem vızıldanırken Ezgi'nin ona bakışı harika çıkmış :)

Akşam eve dönerken, taaaa ne zamandır istediğim bir türlü bulamadığım bu berjer karşıma çıkıverdi bir anda. Hem kırmızı hem de aydedeli :) Cem'de bayıldı koltuğuna, hemen kitabını istedi ve alıp oturdu koltuğuna. Kitap güzel de o emzik ne fena, ama yok yatmak üzere de ondan :)

2 yorum:

  1. ya ben cemin kirpi haline ölürüm. ne tatlı yaaaa, simdi daha bi tatli ama favorim kirpi hali:P
    hani hamileyken kime bakarsan benzermis ya, ben de cemin kirpi haline bakicam. tabi önce hamile kalmak gerekiyor, işte o biraz beklyecek :P

    YanıtlaSil
  2. Anneanneler cok tatli oluyorlar ya, bizimkilerde istanbulda bu aralar. Yarin defneyle yine onlari ziyarete gidecegiz.
    Cem cok tatli bir cocuk... Bence her haliyle cok yakisikli :-) masallah...

    YanıtlaSil