1 Nisan 2009 Çarşamba

Haftasonu, hani şu rüzgar gibi geçen 2 gün - 09 Mart 2009 Pazartesi

Her Cumartesi olduğu gibi yine sabah çıktık evden, ilk durağımız Gymboree oldu, ardından babam ve babaannemi ziyarete gittik, Cem dedesini özlemişti. Oynadı, oynadı, etrafı talan etti, dedesi ona oyuncak araba verdi, ınnn ınnn diye diye onu sürdü, sonra uykusu geldiği için evimize geldik.


O uyudu ben işlerimi yaptım. Tek iş yapabildiğim zamanlar o uyuduğunda, o uyanıkken onunla ilgilenmek, oynamak dışında başka hiç birşey yapmıyorum yapamıyorum. Başka işler yapmaya hem içim el vermiyor, hem Cem izin vermiyor, anne anne diyerek tutuyor elimden nereye istiyorsa oraya götürüyor. Ama ne yalan söyleyeyim bazen biraz evvel uyku zamanı gelsin istediğim oluyor, mıy mıy olduğu günlerde oluyor bu istek.
Bu arada dişler çıkmaya devam ediyor en son sağ üst köpek dişimizde pıtladı :) Aman ne güzel oluyor artık daha bi güzel ısırır benim oramı buramı, öneğin koltukta uzanıyorum, o da oyuncaklarıyla oynuyor, bir anda aydede'ye yada kargalara bakası geliyor hemen bırakıyor elindeki oyuncağını bir heyecanla geliyor yanıma tırmanıyor üzerime ama bu arada hart diye neresi gelirse ısırıyor, karnım olabiliyor, elim olabiliyor, kolum olabiliyor, neresi denk gelirse işte. Ama bunu oyun olarak yaptığından ısırıyor azıcık, sonra bana bakıp hahahaa :)
Pazar günü devam eden kasvetli havaya rağmen evde olmaktan sıkılıp attık kendimizi dışarıya, Özgürlük Parkında bulduk kendimizi. Oooo pek eğlendik.

Cem'le tırmandık, kaydıraktan kaydık, köpek sevdik. Reha'da bizi resimlerdi. Belki de havanın güzel olmaması iyi bile oldu, güneşli bir günde gittiğimizde iğne atsan yere düşmüyordu ama bu kez gayet sakindi, rahat rahat bindik herşeye.

Evimize döndük, o, bu, şu derken akşam oldu, Cem yattı, biz işlerimizi yaptık ve bitti yine haftasonu :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder