1 Nisan 2009 Çarşamba

Baby Shower bahane, blogger'lar şahane - 23 Mart 2009 Pazartesi

Haftasonu resimlerim yine Selin de ve yine elime geçemediler. Bu yüzdendir ki haftasonundan bahsetmeyeceğim bu yazımda. Zaten önce Cuma'dan bahsetmek istiyorum sabırsızlıkla. Haftasonları Cem'den vakit çalmamak adına evde bilgisayar açmadığımdan bugüne kaldı yazacaklarım.

Ya bu blog işi ne güzelmiş, ne faydalıymış meğer. Hep diyorum ya Cem'in günlüğü olsun diye başladım, mümkün olduğunca da kendimden benden, bizden bahsetmemeye Cem'i anlatmaya çalıştığım, büyüyünce okusun diye kullandığım bir araçtı bu. Ama bu araç sayesinde öyle güzel insanlarla tanışıyorum ki.

Yakın zamanda Gökşen ve Ebru ile tanışmıştım, bayılmıştım onlara, aslında tanıyordum onları, okuyordum ya her yazdıklarını, tanışmadık buluştuk yani. Bir buluşmada Cuma günü gerçekleşti.

Perşembe günü mail geldi İlkay'dan yarın Ebru, Serap ve Özlem gelecek, biliyorum çalışıyorsun ama gelebilirsen çok sevinirim diyordu. Ayyy gelmez miyim hiç, kaçırır mıyım sizlerle birlikte olmayı. Cuma günü öğlene dek çalıştım, öğlen tatilinden sonra vınnnn.

Kapıyı İlkay açtı, Ebru, Serap ve Özlem gelmişlerdi bile. Kucaklaştık uzun zamandır birbirini görmeyen dostlar misali. Herkesin tek tek hazırladığı lezzetli yiyeceklerle ve son dakikada organize olup aldığımız süslerle bezenmiş sofrada sohbetler eşliğinde yedik, içtik, güldük, paylaştık.


Bir kuşla iki kuş vurduk, tanıştık ve İlkay'ın Baby Shower'ını kutladık. Süperdi, harikaydı. Çok mutluyum çoook, böyle dünya tatlısı insanları tanıdığım için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder