7 Nisan 2008 Pazartesi

Noel teyze


Teyzesi Amerika seyahatinden döndü bir noel baba misali. Cem’in noel teyzesi, neler almış neler pıtırına. Ahhh bir yaz gelse de o kıyafetleri giyse yakışıklığını perçinlese. Hele mayosu süper süper, giydirdim hemen altındaki koca bezin üstünde biraz komik durdu ama olsun çook yakıştı çok. Tatili bekliyorum sabırsızlıkla, o kadar da çook var ki. Temmuz sonu bizim tatil, geçer mi zaman. Geçer geçer Cem doğduğundan beri zaman o kadar hızlı akıp gidiyor ki, klişe bir söz ama gerçekten zamana yetişemiyorum.

Kıyafetler bir yana aldığı oyuncak gerçekten çok keyifli. Bowling oynamasını öğrenecek pıtırım. Karakterler şeklindeki labutları şirin topu ile devirecek ayaklanınca. Karakterler çok sevimli ben daha önce onları tanımıyordum ama internetten araştırdığımda Amerika’da çocukların çok sevdiği bir kahramanmış ve filmleri, kitapları, oyuncakları varmış. Adı “ eebee”


http://www.eebee.com/

Bu arada yine Reha ve ben sabırsız davranıp, daha erken olduğunu bile bile hafta sonu Cem’e aktivite masası ve araba aldık. Belirtmek istediğim bir şey var. Bildiğim 3 markanın yürümeye teşvik eden arabası var. Bunlarda bir tanesi katlanıp üzerine oturabileceği arabaya dönüşüyor, çok sevimli bir araba ama yürümesine yardımcı olacak pozisyona getirdiğiniz de görüyorsunuz ki ön kısmı adım atmasını engelleyecek, ayağı çarpacak gibi gözüküyor, alan dar tutulmuş iç kısımda, keza diğer marka da aynı şekilde. Biz Chicco aldık, fiyatı diğerlerine göre biraz daha pahalı ama ön kısmı daha geniş adım atarken ayakları çarpmayacak şekilde dizayn edilmiş.


Ahhh bir kullanacağı zaman gelse…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder