27 Nisan 2010 Salı

Colors

"Bana biraz renk ver" derken Sıla ve ben büyük bir mutlulukla dinlerken onu ama aslında ben de içimden bunu şu düzelmeyen havalara söylüyorum. Çünkü benim renge ihtiyacım var, renkte bana, güneşle geliyor. Kışın karalara bürünen ben, yazın çiçek açıyor her renge bürünüyorum, ama illaki güneş olmalı, bana renk vermeli. İçim kıpır kıpır olması içinde güneş olmalı, sanırım kışın ruhumda uyuyor.

Ikea'ya gittim geçenler de oraya renk gelmiş, içime de renk geldi hafiften. Bana da renk gelsin, evime de, her şeye de.




Hadi dinleyin madem bu kadar bahsettim Bana Biraz Renk Ver

3 yorum:

  1. Sila´yi bende son gunlerde buyuk bir keyifle dinliyorum, yaz gelsin artik demi, gunes, deniz, civil civil hersey...bende sabirsizlikla bekliyorum...
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  2. EEE İKİZLER KADINI İŞTE:)

    YanıtlaSil
  3. Haa bu arada kolllarını seveyım çokda narin kolların vardır senin canımın içi :)

    YanıtlaSil