24 Kasım 2008 Pazartesi

Uyku öncesi gezileri

Bir günlük alacağım hergün yaptıklarını yazacağım, şimdiye dek yapmadığım hata. Sonuçta buraya her gün yazmaya fırsatım olmuyor, durum böyle oluncada arada birşeyler kaçıyor. Mesela dün akşam öpmeyi öğrendiğini gördüm. Ağzını açıyor yanağıma dayıyor, hadi öp denildiğinde. "Koy başını" diyorum, bir minder bulup hemen koyuyor sanki gece yastık kullanıyor. Hayır kullanmıyor ama "koy başını" denilince neden yastık aranıp bulunuyor, onun üzerine konuluyor o minik baş. İşte tüm bunları günü gününe kaydetmek istiyorum.

Geçen hafta bir akşam işten eve geldim, üzerimi değiştirdim, Pıtırımı giydirdim ve çıktık atladık arabamıza ikimiz saat 19:30 gibi arkadaşıma Jülide'ye gittik, Işıl ablasıyla doğumgününde tanışmıştı ama o kalabalıkta birlikte vakit geçirememişlerdi, Işıl ablası dediğime bakmayın Işıl'da 28,5 aylık bir bıdık. Oyuncaklarını Cem'le paylaştı Işıl, henüz daha birlikte oynamayı bilmediğinden o tür bir paylaşım olmadı ama olsun gerçekten faydalı bir birliktelikti, bizde arkadaşımla azıcık sohbet edebildik. Sonra 21:30 cıvarında evimize döndük anne - oğul.


Baktım arabada keyfi yerinde müziği açıyorum şarkı söylüyorum o da eşlik ediyor, tıngır mıngır gidiyoruz, bir sonra ki akşamda Feyzal'a gittik, Selin ablası ( Selin gerçekten abla ) kapıda karşıladı Cem'i ve bütün akşam o ilgilendi Cem'le bizde rahat rahat sohbet ettik.

Bir yere gidemiyorsak giydiriyorum kapkalın, koyuyorum arabasına, sokaklar da geziyoruz akşamları. Biz sevdik bu ana - oğul akşam gezilerini.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder