24 Eylül 2008 Çarşamba

Cem'in ilk saç traşı

Evet küçük adam ilk saç traşını da yaptırdı geçtiğimiz Cumartesi. Kendine uygun bir kuaför de buldu. Adı Çitlembik kuaförünün, biz ailece çok sevdik Çitlembiği. Her yer oyuncak dolu, direksiyonlu koltuk süper, karşısındaki ekranda da Baby TV açık. Abileri de kutlamak gerek, Afacem'le gayet güzel başa çıktılar. Bir abisi Cemtos'u oyaladı, diğer abisi saçlarını kesti, ablası da resimlerini çekti. Bıdığımın saçını nerede kestirsem diyorsanız, Çitlembik tavsiye olunur.

http://www.citlembikkuafor.com.tr/

Teşekkürler Çitlembik Çocuk Kuaförü ekibi, yakışıklı Cem'i daha da yakışıklı yaptığınız için. Cem'i de tebrik ediyorum tahminimizden çok daha uslu durduğu için.

Ve işte Cem'in önceki ve sonraki hali :



Bu da kesim sırasında çektiğimiz görüntülerden kısa metraj.


Hani daha önceki yazılarımda Cem için çeşitli takma isimler kullanmıştım ya, Afacem, Cemavar gibi. Artık bunları kesinlikle hak ediyor. Saçlar kısalınca tipi de afacan olmuş değil mi ???

Bu arada 1 haftadır hiç bir yere tutunmadan, desteksiz ayakta durabilen Cem, bugün yürümeye başladı. Yürümek derken koltuktan yakındaki TV dolabına gidebiliyor oyun odasında, yani 5-6 adım ile başladı. Ayyy ne kadar heyecandım anlatamam. Henüz resim veya kamera çekimi yapamadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder