17 Ocak 2011 Pazartesi



Ne çabuk geçiyor günler, yazdım, yazıyorum, yazacağım derken ayın ortasını bile geçti :) ben ki tez canlı, yok bir türlü fırsat bulupta yazamadım.


Anneanneanne evinde anneanne yemekleriyle, babaanne, Arjen ve Teyze'li bir yeni yıl akşamı geçirdi. Hediye paketi açmaktan yemek yemedi, suratı gözüken resmi yok bu yüzden. Biz hediye almadık, anneanne, babaanne, teyze, sevdikler yeterince almış, hediye arsızı oldu :)






Yemeklerimizi afiyetle yedik, sonra koyduk fotoğraf makinasını konsol'un üzerine çektik toplu yılbaşı akşamı fotoğrafımızı, 12'yi gösterince saatler kucaklaşıp kutladık birbirimizi. Gerçek manada Cem bu akşam anladı yılbaşını.




Bu aralar çok huysuz sabahları okula gitmek istemiyor, pijamaları ile götürüyoruz, apartmanda cıyak cıyak bir çocuk, ayy rezalet. Akşamları yatıramıyorum, yatmıycam yatmıycam, sabahları neyse ki Dora var saat 7:00'de Nickelodeon'da ona kesinlikle kalkıyor, ama sonrasında giyinmiyor ve gitmiycem gitmiycem, ben de yakında deliricem deliricem :)


Bu haftasonu Torium'a gittik, Snowpark'ı meraktan. İçine girmedik dışından izledik. Çocukların kayak öğrendiğini görmek hoşuma gitti, daha yakın olsa Cem oraya götürürdüm öğrenmesi için.






Cem olayı pek çözemedi, kapalı yerde kar :)






Oraya gideceğimizi söyledikten sonra sürekli orada kutup ayısı var mı dedi, yok diyoruz inanmıyor, karlı yerde kutup ayısı olurmuş :)  Gerçekten de kutup ayısı vardı :)




Bu da Cem'in yaramazlık yaptığında gözüme gözüken hali :) heheheee




STAR DIVIDERS Pictures, Images and Photos

4 yorum:

  1. Nihayet Hande sultan yazısını yazdııı :)
    Toplu fotoğrafa bayıldım ama en en çok Seline bayıldım desem size ayıp olur mu?

    Cem'in şaşkın ifadesi çok güzel bu ne yahu der gibi ...hakikaten kapalı yer ve kar...anlamaya çalışıyor sanki:)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel resimler, zaten yılbaşı, yaşgünü vs hep çocuklara yarıyor, bize bir faydası olmuyor ama zaten herşey onların bir gülüşü için değil mi? Torium resimleri de çok güzel. Hepinizi öpüyoruz.

    YanıtlaSil
  3. cem'in olayı çözememiş halinin kameraya yansıması çoook tatlı, o nasıl bakış yerim:)

    YanıtlaSil
  4. Akıllı velet bu ufaklık.Ne zaman gelsem maceraları bitmiyor :D

    YanıtlaSil