21 Ocak 2011 Cuma

Arrangement

Günün çoğunu geçiriyorsun, eee haliyle bilgisayar, kırtasiye dışında da ihtiyaçların oluyor. Her zaman çanta da taşımama ihtimaline karşın portable makyaj seti,  kilo alınıp eğildiğinde pantalonun atan dikişleri için dikiş seti, kışın soğuk havalarda çatlayan eller ve dudaklar için krem ve dudak koruyucu, özenip bezenip fön çekilen saçlar bunalttığında kullanılacak çeşitli tokalar, çanta askısı, kartvizitlik, not defterleri, post-it'ler kalemler, vitamin, vesaire vesaire...

Tüm bunlar bir çekmecede bir harmony içinde de yaşayabilirdi ve ben her açtığımda o çekmeceyi bir şey almak için dakikalar harcayabilirdim. Ama neyse ki IKEA var, her ne kadar çok fazla benimsememiş ve ısınamamış olsamda.

Şu çekmece düzenleyicilerine bayılıyorum, her derde deva. Her şeyi kategorize edebiliyorsun, düzenleyebiliyorsun. Ofiste resimde ki gibi kalemler bir yere, post-it'ler bir yere, feminen ürünler başka yerde.
Evde ise bilezikler için kullanıyorum, yüzükler için, küpeler için. Küpelerin sarı olanlar bir gözde, gümüş rengi olanlar başka, renkliler başka. Ojelerde de aynısı olabilir, yapmadım ama.

IKEA'yı sevmiyorum ama :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder