3 Kasım 2010 Çarşamba

Sihirli 3

Küçük adam, 10.10.2010 itibariyle 3 yaşında oldu. Olanlar oldu. Söz dinlemeye başladı mesela. "Anne ben sözünü hep dinliyorum dimiii", "bebekken sözünü dinlemiyordum dimiii" gibi cümlelerle olayı pekiştirmeyi de ihmal etmiyor. Artık oyuncakları ile çok uzun zamanlar geçiriyor, sürekli yanında olmamızı istemiyor. Bizimle oynadığı zamanlarda da daha bilinçli, senaryolar yaratarak oynuyor. Sık sık sorular soruyor, anlamsız cevap verdiğimizde, "Şaka yapıyorsunnnn" ya da "Sen şaşırdın galiba" diyor :) Yardımcı olmaya çalışıyor, yemek yaparken, odasını toplarken, temizlik yaparken...
Sözün özü 3 yaş sihirli midir nedir ? 3 oldu, birşeyler oldu, çocuğum bir anda büyüdü, akıllandı. Aaa tabii ki yine huysuz, yine kendini yerlere atıyor,yine inatçı, yine dediğim dedik çaldığım düdük.
Bu sene doğumgünü için kendimi yormadım, hazırlık yapmadım. Sadece gidip pastasını aldım, süs püste yoktu. Haftasonu evde anneannesi, babaannesi, minik anneannesi, teyzesi ve Ebru teyzesiyle en sevdiği Rima'sıyla aile içi kutlama yaptık. Pazartesi günü ise okulda arkadaşlarıyla yaptılar.
İşte bir kaç resim;

At binmekten çok keyif alıyor, sanırım yakın zamanda bu konuyu ciddi olarak ele alacağız, şimdiden bu tür faaliyetlere alıştırmalı sanırım.
STAR DIVIDERS Pictures, Images and Photos

5 yorum:

  1. doğum günün kutlu olsun yakışıklı..

    YanıtlaSil
  2. Bloğunuzu çok severek takip ediyorum bir süredir, yorum yazmak bugüne kısmetmiş..Mutlu yıllar Cem'e ..Abi olmuş anlaşılan..

    YanıtlaSil
  3. mutlu yillar cem. kocaman oldunuz artik. ne mutlu bize.

    YanıtlaSil
  4. Nice nice mutlu, sağlıklı, huzurlu ve bol kazançlı yıllara Cem.
    Çok yakışıklı olmuş maaşallah. Öpüyorum

    YanıtlaSil
  5. iyi ki doğmuş küçük Cem...Resimler çok güzel...

    YanıtlaSil