18 Kasım 2010 Perşembe

Cook-laa Gösterisi

Efendim ameliyat sonrası nekahat dönemimizi bayram tatiline denk getirmekle ne doğru karar verdiğimi bir kez daha anladım, günde 3 kez verdiğimiz ağrı kesicilerle normal Cem olan küçük adam evde türlü türlü oyunlarla vakit geçirilmeye çalışılırken, dönüp dolaşıp aynı oyunları oynamaktan sıkılmıştı ki, aklımıza kukla gösterisi geldi.


Önce kuklalarımızı çıkarttık dolaptan, daha yeni 2 tane almıştık ne de olsa her Pazartesi okulda kukla günü, çocuk aynı kuklaları götürmekten sıkılmıştı.




Sonra seyircileri dizdik oyun odasının bir tarafına, sanatçı gösteri öncesi görüntü almamıza izin verdi, bu nedenle gösteri sırasında fotoğraf yayınlayamayacağız.




Baksanıza kameramızı gören seyircilerden iki tanesinin gözleri pörtlemiş şaşkınlıktan :)




Bu seyircilerde sarı kıyafetleri ile pişti olmuşlar :) hehehe




Tam "Cook-laa" gösterisini köşeden çekeriz saklandık derken sanatçı bizi gördü, lütfen çıkarmısınız, gösteri sırasında görüntü alınması yasak !!! dedi :(
STAR DIVIDERS Pictures, Images and Photos

6 yorum:

  1. Aman efendim çok teşekkür ederiz, sıkıntıdan ne yapacağımızı şaşırdık işte :)

    YanıtlaSil
  2. Cem'i bilmem ama ben bayıldım bu gösteriye.. maşallah bu kadar seyirci yetişkin tiyatrosunda zor bulunur.. yetmemiş bir de seyircilerin kostüm eleştirileri.. harika:)

    YanıtlaSil
  3. Ay süpersiniz ya :))) çok çok iyi etmişsiniz :)

    YanıtlaSil
  4. :D Cem birlikte oynayabilirmiyiz ? :)

    YanıtlaSil