3 Haziran 2010 Perşembe

Vein

02 Mart 2009; ilk karşılaşmamız, ilk buluşmamız, ilk sohbetimiz (tek yönlü, çünkü susmayan bir ben), sonra yıllardır tanışıyormuşluk hissi, kardeşlik duygusu. Çok sevdim ben bu tatlı kızı, tatlı kızın kızını, tatlı kızın annesini. Evde oturduğum zamanlarda o bende, ben onda çaylar, kahveler sohbetler. İşe başladım, akşama taşıdık bu sohbetleri. Geçenlerde, ben onda, çalışma odasında; tek kişilik karyola üzerinde ben, tatlı kız, tatlı kızın kardeşi, sandalye de tatlı kızın annesi, ohhh harika sohbete daldık yine. En keyifli zamanlarım.

Canımıneniçi :) Ceylancığım :) Ebrucuğum, doğumgünün kutlu olsun, kuzummmmmmmmm.

2 yorum:

  1. Senin ve Züzümün yanından ayrılıp eve döndüğümde saat 22 idi .
    O saat çalışmaya başladım.
    Şu anda saat 05:41 ve hala bir dakıka gözumu KIRPMIŞ DEĞİLİM ÇALIŞIYORUM.
    Çok yorgunum çokda uykusuz...
    Bir anda YANİ tam şu anda aklıma Züzünün otobüs duragında Grenaya gir diyişi geldi.
    Girdim yazını okudum ya şimdi enerjim geldi!
    Bu yazının samimiyeti ile 1 saat daha çalışırım.
    Seni çok sevıyorum dıye ne zaman ustune basa basa söylesem gözlerın doluyor da öyle bende seni diyorsun ya :)))
    Teşekkür ederim.
    Kardeşim,ablam,arkadaşım,DOSTUM,canımın en içi ...olduğun için.Senide oğlunuda çok ama çok seviyorum.
    Ne söz verdik bu gün?
    Hiç ayrılmamak üzere.
    Eskilerin deyimi ile ahretlik olmak ümidi ile:))

    NOT:Çok bekledik be kuzum ama Z-3 otobusu gelmedi :P

    YanıtlaSil
  2. Doğum günü kutlu olsun diyorum bende.

    Kandiliniz mübarek olsun…

    YanıtlaSil