29 Mart 2010 Pazartesi

Büyüyor ve akıllanıyor mu ne

Minik balık tutkunum, epey zamandır balık yemiyordu. Reha bizi bir yere götüreceğini süpriz olduğunu söylüyordu. Çocuk oyun odası var mı dedim, Yok dedi, şu bizim yakında ki falanca yere gitsek orada çocuk oyun odası var dedim, ama Hande çocuk balık yesin dedi, eee iyi peki dedim.


Süprizini bozmayayım dedim ama huzursuzdum, ya Cem vızır vızır ederse, ya sürekli başka masalara iştirak ederse, ya ağlarsa, ya döker vs. vs.


Boşuna kendimi  yemişim efendi efendi oturdu, koca adam gibi bize eşlik etti, gıkını çıkarmadı, tabağına koyduğum balıkları kendi yedi, resim çektirilirken poz verdi. (Resimler güzel değil, cep telefonu ile bu kadar)




Sabahta kahvaltıdan sonra babasıyla birlikte babasının traş olduğu yere gittiler, önce Cem saç traşı olmuş babası beklemiş, sonra babası olmuş Cem büyük adam gibi babasının traşının bitmesini beklemiş.


Sanırım büyüyor :)

STAR DIVIDERS Pictures, Images and Photos

6 yorum:

  1. hem de bıçakla filan :)
    büyümez mi maşallah küçük adam :))

    YanıtlaSil
  2. ahhh ah biz de görsek o günleri.
    damla-alp

    YanıtlaSil
  3. Büyümüş annesi bu oğlan. Paşalar gibi oturup yemeğini de yemiş. Maşallah.

    YanıtlaSil
  4. şaka yapıyoooooosuuun handeeeeeeee!!!
    daha ne olsun yaaa kıyamam ben ona delikanlı olmuş resmen.. olgun olgun tavırlar falan
    ay erkek çocukda başka bi tatlı canım yaa bayılıyorum böyle güccük erkek triplerine
    bu yakında rakı-balık da yapar haaa:)))

    YanıtlaSil
  5. kesinlikle büyüyorlar.. dikkatimi çekti 2 yaş 5 ay 4 gün benim kızımda 2 yaş 5 ay 3 günlük:) ama yarın 4 günlük olacak:)))

    YanıtlaSil
  6. Bu yorumları yazdığınızda çok uzaklarda sabah 6,5 akşam 6,5 şeklinde çalışıyordum cevaplayamadım, teşekkür ediyorum yorumlarınıza

    YanıtlaSil