11 Aralık 2009 Cuma

Faaliyet Raporu



Bu aralar en önemli faaliyetimiz PrimamRimam'ın yavrusunun  doğumgününe katılmak oldu. Ne var ki fotoğraf makinasını götürmeyi unuttuğumdan resim çekemedim, haa götürseydim ne değişirdi ki, Cem'in peşinde koşmaktan fırsat bulamazdım zaten.



Harikaydı, kalabalıktı, çok süslüydü, coşkuluydu, bol yiyecekli, çok çocukluydu. Hello Kitty sarmıştı dört bir yanı, yine yeni fikirler vericiydi. Canımıneniçi harika hazırlamıştı her şeyi. Pasta çok şirindi, yapanı gibi :) Yeni blog dostlarım oldu, PastacımRapunsel'imden ve Ebrucuğumdan hep adını duyduğum Zümrüt'ü tanıdım, her yazıma yorum bırakan, tanımayı çok arzu ettiğim Meltem'i tanıdım. Dünya tatlısı insanlar doluydu ama ben Cem'le koşuşturuken sadece ikisi ile tanışabildim :)



Gelelim Cem'e yuvada bir kaç gün arkadaşları ile ilişkilerinde sorun yaşadık, gitmek istememezlik yapmıyordu ama orada arkadaşları ile geçinemiyordu, bir kaç günüm çok mutsuz geçti ne yapacağım derken Ebru'nun, Zümrüt'ün ve  Nihan'ın verdiği moral desteği ile mutsuzluğum ve karamsarlığım geçerken, yuvadan gelen güzel haberlerle tamamen geçti, alıştı artık arkadaşlarıyla çok iyi, kurallara uyuyor dendiğinde dünyalar benim oldu.



Cumaları öğretmenleri buz patenine götürüyorlar, bugün Cem'de katılmış, paten hocası Cem'in çok istekli olduğunu görünce onu da ayakkabılarının altına kızak takıp biraz kaydırmışlar çok hoşuna gitmiş. Onu yuvadan almaya gittiğimde ilk kez yaptığı faaliyetleri de verdiler, ayy ne hoşuma gitti anlatamam. Artık faaliyetlerle geliyor eve :) İşte ilk faaliyetleri, her seferinde tabii ki paylaşmayacağım bunlar ilk olduğu için :)











Aaa bir de kayıt yaptırırken vesikalık fotoğraf istenmişti, bu vesile ile ilk vesikalık fotoğraf çekimini gerçekleştirdik, çekim aşaması hayli eğlenceliydi, bilenler bilirler Cem fotoğraf makinası görünce ağzını kocaman açarak noel baba misali hahaha yapar, iyi de öyle vesikalık olur mu olmaz, neyse ki fotoğrafçı abisi ağzını kapalı iken yakalamış :) Resim pek net değil, haliyle bize digital halini vermediler, durum böyle olunca Reha scan etmiş :)









Ben de bu aralar faaliyetler içerisindeyim, Cem yuvaya başladığından beri evimle haşır neşir oluyorum, "her kuşum bitti leyleğim kaldı" ya ( Ebrucum bu sözü biliyormuyudun canım :) ) mutfakta bazen reçel kavanozlarını atmayıp içine birşeyler koyuyorum, ama hepsinin kapağı ayrı telden çalıyor. Ne yapmalı derken Ebru'nun peçetelerimi (kolleksiyon) değerlendirme konusundaki önerisini dikkate alıp kapaklara peçete transferi yaptım. Sonra teneke sarı Lipton kutusu gözüme batıp duruyordu, ona da aynı işlemi uygulayıp bir de hamurla boyutlandırdım. İşte bu da benim faaliyetim :)









İşte böyle bizden bir faaliz ki anlatamam. Bir şey daha var anlatamadığım avukatımdan izin çıkınca anlatıcam inşallah :)



star Pictures, Images and Photos

11 yorum:

  1. Merhaba Hande,
    Biz sizden haberdar olmuş olduk, duyuyordum hep senbencem :=) sen Cem diye peşindeyken farkettim.
    Ana-Oğul faliyetlerinizi çok başarılı buldum, süper..
    Anlatamadığın şeyi anladım sanırım, merakla bekliyorum,umarım senin lehine sonuçlanır.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Handeee, ama ben sizi kıskanmaya başladım artık :( Şaka bir tarafa pek özendirici faaliyetlerde bulunmuşsunuz.

    Hmm düşündüm de şaka diil ayol, kıskandım hakkaten :) maşallah diyim, tahtalara vuriym, darıları bana diyim :))
    Bu ne biçim yorum oldu yahu, ama günlerden cuma sen anlarsın bu hallerden :)

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle kocaman maşallah ne güzel bir vesikalık o... Yuvadan iyi haberler gelmesine çok sevindim Cem Bey hep çok mutlu olur inşallah...

    YanıtlaSil
  4. Handeeeee !!!! kutuya bakakaldım kuzum:)))
    Canımsın hafta sonlarından nefret etmeye başladım sanırım seninle yanyana olamadıgım için :) Hayran kaldım kutuya ben:)
    bir an önce konusmak istiyorum hem buz pateni hem kutu hemdee faaliyetler için.

    YanıtlaSil
  5. Oy ben senin vesikalık fotoğrafını yiyimmmmmmm :))

    YanıtlaSil
  6. Hande selam, buz patenine nereye gidiyorlarmis?

    YanıtlaSil
  7. Güneşcim, bende sizden haberdardım ama Cem'den fırsat bulup tanışamadık, en kısa zamanda bir araya gelmek isterim.
    Gökşencim, valla Cem yuvaya başladığından bu yana ancak kendime geldim yoksa özenilecek bir yanım yoktu ama şimdi güzel yarım gün kendi işlerimle 13:00'den sonra yavrumla süper oldu süper.
    Poh poh perisi, ne yazık ki adını bilmiyorum kusuruma bakma. Çok teşekkür ediyorum güzel dileklerin için.
    Ebrucum, yarın gelseneeeee kutuyu görseneee :)
    Ceydacım, ablanda var bir tane gülüm :)
    Evrimcim, Optimum'daki buz paten pistine götürüyorlarmış, bu Cuma gizliden bende izlemeye gideceğim hatta.

    YanıtlaSil
  8. Somethin'Special14 Aralık 2009 12:45

    Handecimmmm hayırlı olsun, çok sevindim Cemto için verdiğin habere :-)
    Muck!

    YanıtlaSil
  9. Canımmmmm benimmmm bende pek memnun oldum senin gibi cıvıl cıvıl bi kişiliği tanıdığım için...Önce epruumm şimdi sen yaşasınn bloglarrr:)

    Bu arada Cemtoş için konuştuğumuzdan beri pek mutluydum bu yazını okuyunca daha da mutlu oldum...Faaliyetlerde ayrıca güzel:)

    Bak sözünü tut heeee, bekliyorum bitanem...
    Cemtoşumu da seni de öpüyorummmmmm
    Sevgiyle kal,

    YanıtlaSil
  10. handeee merhabaa canım, demek küçük bey buz pateni yapmış, yerim onu ben ama canım ben koptum gülmekten inan yorumumu bitiremicem
    çünküüüü vesikalık kısmını okuyunca; o gün fotoğraf çekilirken cemin sürekli noel baba gibi gülüşü geldi aklıma, kıyamam vesikalık çektirmek zor olmuştur onun için:))))

    YanıtlaSil
  11. hıımmmmm anlatacağın şeyde sanırım tahmin ettiğim şey umarım herşey leyhine olur,
    inşallaaaahhh

    YanıtlaSil