9 Ekim 2009 Cuma

2 yaşına 1 kala

Neredeyse 1 ay olmuş yazmayalı, nasıl çabuk geçti zaman anlamadım, Cem'le zaman su gibi akıp geçiyor. Şu sıralarda da Cem'in doğumgünü telaşı aldı beni. Meripointimin doğumgününe katıldıktan sonra bu telaş baş gösterdi. Neler yaptığını görünce hayran kaldım, ben de Cem'ime kendi elimle birşeyler hazırlamak, süsler, yemekler yapmak istedim. Cumartesi bekleriz Cemtos doğumgününe.

Bayramdan bahsedeceğim, bayram tatilini 1 hafta Bodrum'da geçirdik,yani 3. Bodrum seferimizi gerçekleştirdik. Bu yaz toplamda 1,5 tatil yapmış olduk, benim hayatımda bir ilkti, tabii Cem'in de:)

Cem için bu bayram çok güzeldi, annesi babası dışında bu kez anneannesi, babaannesi, Arjen ve teyzesi ile birlikteydi. Öyle keyifli öyle eğlenceli oldu ki, bundan sonra ki bayramları da böyle geçirsek ne güzel olur. Herkes Cem'in etrafında pervane.

Hava çok sıcak değildi, deniz de öyle ama Cem girmek istedi, girerken suyun soğukluğuna o da inanamadı :)

Baktı ki su soğuk en iyisi kumdan kaleler yapmak dedi.


Babannesi ve Arjen hergün onu yan taraftaki otelin çocuk oyun alanına götürdü, oyuncaklara bindi, sulu boya yaptı, oyun oynadı.



Fatih'in naynayı ile dans etti, Sumru teyzesi ile Paşasını gezdirdi. Şimdi ne zaman Ajda'nın "Resim" şarkısını duysa dans etmeye başlıyor ve Fatih'in naynayı diyor :)


Böyle işte ailece pek keyifli bir bayram geçirdik, sonra kürkçü dükkanımıza döndük, sezonu kapattık.

Bu aralar bol bol resim yapıyor pastel boyaları ile, henüz evde sulu boya yaptırmaya cesaret edemedim doğrusu. Bir yandan da "İyi ki doğdun Ceem" diyip bulduğu mumları üfleyip doğumgününü bekliyor.

Dişlerini merak ediyorum kaç tane oldu, yenileri çıktı mı, çünkü Cem bebekliğinden beri diş çıkarırken hiç sorun yaşatmadı bize, çıktığını hiç anlamadık biz. Ağzını açtırmak istediğimde dişlerine bakmak için, açmıyordu takii bir oyun oynarken kahkahalarla gülerken kucağımda gördüm ağzının içini, bir sürü diş çıkarmış, koca adam olmuş.

4 yorum:

  1. Handoş ayy sizi çok özledım ne zamandır göruşmuyoruz dermışım şimdi ben :))))

    YanıtlaSil
  2. Doğum gününüz kutlu mutlu olsun.. Daha nicelerine... Meripointin sayfasından doğum günü fotolarınıza baktım tek kelimeyle muhteşem bir hazırlık.. Bizimki de yakında, kopya çekicem sizden ;)

    YanıtlaSil
  3. Ay cem iki yasina girmis... Ona saglikli ve mutlu yeni bir yas diliyoruz...
    Fotoraflari bende gördüm, harika olmus hersey. Annede pek hamaratmis dogrusu...

    YanıtlaSil
  4. Mutlu, sağlıklı nice yaşlar olsun Cem'e inşallah :) Doğumgününüz de güzel geçmiş, çok da özenmişsiniz, sizden de bekliyoruz fotoları.
    Sevgiler

    YanıtlaSil