9 Eylül 2009 Çarşamba

2 ürün 1 tavsiye

İntenette gezerken 2 ürün çok hoşuma gitti, hemen paylaşmak istedim. İlki biberon kılıfları, çok sevimliler. Peluş biberonla bebeğiniz keyifle beslenecek.


Diğer ürün ise bebekler için kask :) Evet yürümeye yeni başlayan bebekler için başını düşmelere, darbelere karşı koruması için tasarlanmış, çok şirin bir görüntü oluşturuyor :)


Bayıldım bunlara ama Cem için artık geç, ikinciye inşallah :) Ayyy yok bişi valla... :)

Aaaa bu arada II. Bodrum Seferi esnasında bir gün marketten geldim, torbaları bagajdan çıkartmak için evin önünde durdum, ben arabadan inip bagajı açarken Cem atladı sürücü koltuğuna, başladı ınn ınn'a. Neyse yapsın dedim, anahtar da cebimde bir şey olmaz nasılsa diye düşündüm, başladım bagajdaki torbaları boşaltmaya, toplasan 3 dk sürdü bu iş, sonra onu indirmek için kapıyı açtım ki arabanın içi araba parfümü kokuyor, birden ağzını koklamak geldi içimden ve kokladım ki ağzı da kokuyorrrrr.

Sitedekiler kusturalım dediler, olmaz dedim, yoğurt verdiler, onu yedirdik, hemen hastaneye koştuk, yolda ne içtin dediğimizde "acı" dedi. Ama halinde bir tuhaflık yoktu.

Hastane zehirlenmelerle ilgili 9 Eylül Üniversitesi ile temasa geçip araba parfümünün içeriğindeki kimyasallar nedeni ile kesinlikle kusturulmamasının, yani midesinin yıkanamayacağını öğrenmişler.

Durum böyle olunca geceyi hastanede geçirdik sabaha kadar yarım litre serum verdiler, Cem koluna serum takılırken ağlamadı bile ama sonrasında kolunda serum ile uyumak ona ızdırap verdi, sabaha dek kolunda serum, ayak parmağında nabzı, oksijen basıncını vs. kontrol altında tutmak için başka bir alet ile kah uyudu kah ağladı, bir kaç saatte bir alınan kanlar da cabası.

Netice de testlerde hiç birşey çıkmadı, yanı azıcık ağzına almış, yani içmemiş, ama aklımda kalacağına, kendimi yiyip bitireceğime, kanı temizlendi, daha bir kanlandı, canlandı AfaCem. Yazmak şu an kolay da o gece yi yaşamak gerçekten çok zordu.

Şimdi bunu niye yazdım ??? Çocuklar bu ve benzeri kimyasalları içtiğinde sakın kusturmaya çalışmayın, o çok daha vahim sonuçlar doğurabiliyormuş.

8 yorum:

  1. ay kiyamam ben kuzuyaaaa. cok gecmis olsun.

    YanıtlaSil
  2. Cok gecmis olsun, kasla goz arasinda ne isler beceriyorlar

    YanıtlaSil
  3. Bak sen şu afacana. Çok geçmiş olsun ya Allah korumuş...

    YanıtlaSil
  4. ya şaka gibi aklına gelmeyecek şey başına geliyor çok geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  5. çok geçmiş olsun, bilmiyorduk gerçekten bu ilk yardım kuralını. çok şükür ucuz atlatılmış.
    Biberon kılıfları çok şirinler

    YanıtlaSil
  6. Herkese kucak dolusu sevgiler, çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
  7. Çok geçmiş olsun, bizim de bir komşunun kızı deterjan içmişti. Kusturmak en yanlış müdahaleymiş, o kimyasallar yakıcı olduğu için kusarken vücutta tahribata neden oluyormuş, aman bayanlar herkese anlatın bunu. Çocuklarda ilk yardım konulu bir yazı mı yayınlasak bloglarımızda ne dersiniz?
    Nereden ulaşabiliriz böyle bir kaynağa bilgisi olan var mı?

    YanıtlaSil
  8. Bu arada kaska bayıldım tam oğluma göre, bu aralar pat küt her yere vuruyor kafasını :))
    Ama kafasına da böyle birşey takar mı pek emin değilim :))

    YanıtlaSil