12 Ağustos 2009 Çarşamba

Evde eğitim ???

Bu aralar Cem'e nasıl yetebilirim, evde ona nasıl eğitim verebilirim derdine düştüm, ne vermeliyim, ne kadar vermeliyim onu araştırıyorum. Daha önce bahsetmiştim, resim de koymuştum hatta, hazırladığım eğitim kartları ile ilgili, oldukça işe yaradı doğrusu. Aynı zamanda Baby Einstein ve Brainy Baby eğitim setlerini de izletiyorum. Yeterli mi bu yaş için bilmiyorum, bir sonra ki adım ne olmalı onu araştırıyorum, fikirlerinize ve tecrübelerinize ihtiyacım var.

Bu arada tatil dönüşü doktor kontrolümüz vardı, sonunda kilosu korkulu rüyam olmaktan çıktı, görünüş göre gidişat iyi, kilosu hala önde yaşıtlarına göre, ama boyu da yani orantılı hale gelmiş sonunda.

Evettttt koca bir yıl daha geçti ve amcasıyla Seda ablası Hollanda'dan tatile geldiler, yine önceliği Cem'e verdiler ve uçaktan iner inmez ize geldiler, şaka gibi ama yine aynı soruyu sordum "Büyümüş mü !!?" :)

Bu resime bayıldım, kaç tane aile fotoğrafı çekmeye kalkıştıysak Reha ve ben gülümserken objektife Cem ya surat asıyor ya da başka yöne bakıyor. Ama işte bu resim tam istediğim gibi, bizimle yakalayamadığımız bu kareyi amcası ve Seda ablası ile yakaladık :) Bu arada biz Seda'yla anlaşmıştık ben hamileyken yenge demeyecek Cem, Seda abla diyecek diye.

Onlarla ilk karşılaştığında biraz çekinse de bu 2 ya da 3 dakika sonra bitti, kan çekiyor işte, hemen alıştı, ama tek sorun amcasına "abi" demesi :) Abi gel, abi bak :) annecim "abi" değil amca diyorum bir kez amca diyor sonra yine abi.

Amcasıyla markete gittiler el ele, markete girer girmez bonibonlara saldıran Cem'e amcası almış hemen, pek mesut geldi eve.


Bu arada haftasonu Bahçeşehir'e mamanne'ye gittik hep birlikte, her zaman olduğu gibi Ezgi ablası, Nilüfer teyzesi ve Gökhan dedesi'de geldiler Cemtos'u ve tabii ki amcasıyla Seda ablasını görmeye. Alttaki resim öyleee hoşuma gitti ki çok doğal geldi, Nilüfer teyzesini dinlerken.


Ezgi ablasına hayran, çok seviyor ama naz yapıyor, neyse ki Ezgi yakalamışta sımsıkı kaçamadan öpmüş Cem'i. Artık Ezgi'yi ismiyle çağırıyor, "Esgiii".

Mamannesi apartmanın deposunda bu arabayı görmüş aramış taramış sahibini bulup rica etmiş torunum gelecek oynasın mı demiş, onlarda kırmamışlar vermişler, gece boyu akü'sü dolmuş, biz gidince getirdiler arabayı, çok hoşuna gitti ama henüz ayakları gaz pedalına yetişmediğinden pek ilerleyemedi.

Bu da yukarı da bahsettiğim aile fotoğraflarından biri, gördünüz mü yine asık suratlı Cem :)


Birde belirtmeliyim ki sayfam yine bozulmuş, valla bu kez ben birşey yapmadım, kendiliğinden oldu, yandaki herşey sayfanın altında çıkmaya başladı ve yine düzeltemiyorum :(

Bu arada sanırım biz yine 2 hafta yok olacağız, bekle bizi PrimamRimam :)

2 yorum:

  1. Handoş bırak :)çocuk bu gidişle alim olucak valla Cem gibi erkenden konuşan hemde vıdı vıdı her haltı bilen kaç tane cocuk varki?
    Hele ben görmeyeli kimbilir neler öğrendi...
    Hakikaten neden asıyor suratını öyle cok komık görunuyor...bekliyorum seni dööört gözle tatlım.

    YanıtlaSil
  2. oyyy, ben onu yirim bonibonlariyla:)
    tatilde ege diye bi ufaklikla tanistim, cemavara benziyordu ayni saclar, ayni bilmis büyümüs küçülmüs havasi. kulaklarnizi cinlattim bol bol:)

    YanıtlaSil