7 Haziran 2009 Pazar

Dopdolu haftasonu

Yine bol resimli bir yazı olacak gibi :) Yok yok uykum var çok uzun yazamayacağım. Haftasonu öncesi biraz Cemavar gelişiminden bahsedeceğim.


Bir yazımda bahsetmiştim ya Atatürk'ü öğrensin diye resimler asmıştım diye. En üstte Atatürk kalması kaydıyla altına çeşitli hayvan resimleri astım, hayvanların isimleri ve çıkardıkları sesleri öğrettim bu hafta, önümüzdeki hafta meyvelerle devam edeceğiz her hafta kartlarımız değişecek, aklımda bir sürü yöntem var keyifle onları uyguluyorum. Hadi Cem ders çalışalım diyorum panomuza dönüp ders yapıyoruz, ders bitince şu sıralar populer oyuncaklarımızla oynuyoruz.

Biri bu patates kafalar, çok eğlenceli kollarını, şapkalarını, yüzlerini, ayaklarını söküp takıyoruz sürekli.

Bir diğeri de bu arabası, oynaya oynaya bozdu bile, mobil telefonu nereden çıkar allah bilir. Inn Inn diyerek direksiyonu çevirip, sürekli vites değiştiriyor.

Diğer taraftan kalk, aç, tak, kapat gibi emir kelimelerini kullanmaya başladı. Kalk hep bana, bir saniye oturtmuyor, oturuyorsam gelip kalk diyip elimi tutup istediğini yaptırmaya götürüyor.

Gelelim haftasonuna; Cumartesi Kereminomun doğumgününe gittik hep birlikte, Serap çok keyifli bir parti hazırlamış, ne zamandır yanından geçip ay bir gün gitsek dediğimiz ama bir türlü gidemediğimiz TEM'in kenarındaki Nezahat Gökyiğit Parkındaydı. Nasıl hazırlanmış, ne güzel yiyecekler hazırlamıştı.

Hediyesini verdi Cem Kerem'in, sonra ailece resmimizi çekti Serap nicedir çektiremediğimiz.

Eve geldik Cem uyudu hatta sızdı, kalkar kalkmaz parka gittik, baba oğul basket oynadılar,

Pazar günü ise Küçüksu Kasrına gittik, görmemiştim daha önce, bundan böyle görmediğim, görmediğimiz yerleri gezip göreceğiz. Cem baba kucağında vapurları izledi, vapu, vapu diye bağırıp durdu.

Açık hava da en sevdiğini gördü baktı, mutlu oldu, ıtak ıtak diye bağırdı durdu. Denizi havuz zannetti, havus havus dedi durdu, girmek için can attı.

Madem canı suya girmek istedi diye eve gelir gelmez balkonda ördeklerini yüzdürdü, kurbağasıyla oynadı.

Böylece bir haftasonu da bitti gitti.

3 yorum:

  1. Mucccccck!Kocaman öpdüm seni ve tatlı oğlunu:)

    YanıtlaSil
  2. RESİMLER ÇOK GÜZEL CANIM OĞLUŞUNDA PEK Bİ EĞLENMİŞ GÖZÜKÜYOR
    SEN BÖYLE YENİ GİTTİĞİN YERLERİ YAZ BİZDE ÖĞRENELİM
    SEVGİLER

    YanıtlaSil
  3. merhaba canım cemi severek izliyorum readerden bloglara yolculuk etkinligimd elinkini verdim ziyaret etmek istersen icmdkiyolculuk.blogspot
    sevgilerimle

    YanıtlaSil